
 |
|
Átalánydijas karbantartás és felügyelet
Ezt a szolgáltatást azon kis- és középvállalatoknak, ajánljuk, ahol nem rendelkeznek, vagy nem akarnak alkalmazni főállású informatikust. Esetleg nincs szükség teljes munkaidős rendszergazda jelenlétére. Viszont szeretnék, hogy minden zökkenőmentesen és gyorsan biztosítva lenne.
Cégünk a következőket biztosítja szerződéses partnereinek:
|
- Szerverüzemeltetés, rendszerfelügyelet
- Munkaállomások üzemeltetése, felügyelete
- Hálózatüzemeltetés
- Internet kapcsolatok, e-mail elérések kezelése
- Számítógépekhez tartozó operációs rendszerek karbantartása, frissítése, telepítése
- Teljes hardver és szoftverüzemeltetés, rendszergazdai feladatok ellátása, karbantartás
- Nyomtatók, monitorok és egyéb perifériák karbantartása
- Felhasználók támogatása
- Alkatrészek, cserealkatrészek biztosítása (megbeszélés szerint)
- Kellékanyagok (tonerek, tintapatronok), irodatechnikai anyagok beszerzése és szállítása
- Garanciális és egyéb szerviz háttér biztosítása, ügyintézése
- Kapcsolattartás egyéb szolgáltatókkal, ügyintézés
- Hardver és szoftver beszerzés, kedvező árakon
- Szaktanácsadás, telefonos segítségnyújtás
|
Szolgáltatás részletes leírása:
Szolgáltatásunk havi, illetve napi rendszeres feladatokból áll, melyek a következők:
Az első havi tevékenység során elvégzünk egy teljes szoftver hardver felmérését, melyet dokumentálunk.
Az első hónapban felmérjük a megrendelő igényeket, s ez alapján javaslatot teszünk szükséges módosításokra. Ennek elfogadása esetén meg is valósítjuk (Az átalány díjas szerződésünk alapján előírt mennyiségű havi helyszíni munkavégzést vállaljunk. Ez alól kivétel az első hónap. Ahhoz, hogy a felmért és egyeztet igényeknek megfelelő rendszert kialakítsuk, szükség esetén több alkalommal is kivonulunk. Ez többlet költséget nem jelent a megrendelőnek).
24 órás telefonos segítségnyújtást biztosítunk a problémák megoldásában (Operációs rendszer, irodai alkalmazások, hálózati problémák, stb...).
A hibák bejelentése és korrekt dokumentált kezelése érdekében minden szerződött ügyfelünknek e-mail címet vagy online elérést biztosítunk. Az így bejelentett hibák automatikusan naplózódnak. Hozzáférést biztosítunk egyedi online ügyfélszolgálati rendszerünkhöz.
A kliens rendszerek függvényében a munkaállomásokra is tudunk biztosítani távsegítséget, így kiszállási költség nélkül, azonnal tudunk segítséget nyújtani (Pl.: Munkaállomás konfigurációmódosítás, Office segítségnyújtás, stb...)
Hiba esetén azonnal intézkedünk, szükség esetén, 1-2 órán belül kiszállunk a megrendelő telephelyére és megkezdjük a hibaelhárítást.
Természetesen az általunk konfigurált irodai alkalmazások üzemeltetését és hibaelhárítását is garantált határidővel biztosítjuk.
SZOLGÁLTATÁSOK - TARTALOM
|